رحیم کریمی واحد، رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت، پس از گذشت ۳۹ سال از فاجعه بمباران شیمیایی سردشت، روایت جذابی از این فاجعه انسانی دارد.