باید مخلصانه در راه خدا جهاد کنیم
به گزارش نوید شاهد لرستان، شهید «عبدالمحمد امیری» يكم فروردين ۱۳۳۸، در شهرستان الشتر به دنيا آمد. تا پايان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و ديپلم گرفت. به عنوان افسر ژاندارمری در جبهه حضور يافت. پانزدهم مهرماه ۱۳۶۳، با سمت فرمانده عملياتی پايگاه در سردشت توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله آرپی جی به شهادت رسيد. مزار او در روستای امير تابعه شهرستان زادگاهش واقع است.

وصیتنامه شهید:
حیف است که اعتقاد به مبداء و نهاد دارند و اوج و ارزش شهادت را میدانند اما دل به این دنیای فانی ببندند و در بستر بیماری بمیرند. ما که ایمان و اعتقاد به قدرت لایزال الهی داریم باید بصیرانه و مخلصانه در راه خدا جهاد کنیم و جانی را که او به ما داده بیریا و با اخلاص تمام تقدیم پیشگاه خودش بکنیم.
من که پاسدار اسلام و سرباز امام خمینی هستم برای رضای پروردگار خویش جهاد میکنم و تا آخرین نفس و قطره خون خود در برابر دشمنان خدا و دین خدا میایستم، این پیمانی است که خود با خدای خود بستم و تا آخر بر سر پیمانم خواهم ماند.
هنگامی که در دانشکده بودم توفیق تشرف به استان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) برایم حاصل شد و در حرم آن بزرگوار از آن امام والامقام خواستم که از خدا بخواهد تا مرا افسری شجاع و بیباک و مفید برای اسلام و کشور قرار دهد و نیز مرگم را شهادت در روز عاشورا مقدر کند.
ای برادران من به شما سفارش میکنم که قدر این انقلاب و قدر این امام را بدانید و آگاه باشید که این جنگ آزمایشی برای بندگان و تشخیص خالص از ناخالص و مؤمن از منافق بههوش باشید تا از این امتحان سرافراز و پیروز به در آئید. مؤمنانه و مخلصانه به سوی جبهه بشتابید و تا حصول پیروزی نهایی از پا ننشینید.
انتهای خبر/