پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن «هفته قوه قضائیه»
به گزارش نوید شاهد ایلام، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد.

شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاوران صدیق امام راحل عظیمالشان (ره) به دست منافقان کوردل که در سال ۱۳۶۰ و طی انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی روی داد یادآور یکی از تلخترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است، اما خون پاک آن شهیدان بزرگوار، بر خلاف خواسته دشمنان خارجی و وطنفروشان داخلی، موجب بصیرت بیش از پیش ملت شهیدپرور ایران و قوام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
امروز در پس سپری شدن چهل و پنج سال از آن واقعه دلخراش، به فضل الهی، ابعاد مختلف جنایات استکبار جهانی و مظلومیت ایران اسلامی به عنوان کشوری که جمعی از بهترین فرزندانش قربانی اقدامات تروریستی شدهاند برای صاحبان وجدانهای آگاه در اقصی نقاط عالم نمایانتر شده است لیکن، نامگذاری یکم تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، فرصتی مغتنم برای تبیین جنایات تمام نشدنی شیطان بزرگ و نیز تکریم خادمان ملت عزیز ایران در دستگاه قضائی و پاسداشت شهدای والامقام عدلیه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان به ویژه شهدای دستگاه قضا، ادای احترام به ارواح بلند آنان و ضمن ارج نهادن به توفیقات ارزشمندی که این قوه، در سالهای اخیر در احیای حقوق عامه، برخوردهای قاطع و شفاف با مفسدان مالی و… به دست آورده، فرارسیدن هفته قوه قضائیه به خدمتگزاران خدوم دادگستری تبریک میگویم و توفیق روز افزون در راه خدمت به مردم عزیز را از درگاه ایزد منان برای همه عزیزان این مجموعه خواستاریم.
محمد رحیمی
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام
انتهای پیام/