تأکید شهید حسین تیموری بر پیروی از خط ولایت

به گزارش نوید شاهد اصفهان، شهید حسین تیموری جروکانی از شهدای دوران دفاع مقدس استان اصفهان در وصیتنامه خود نوشته است:
بسم رب الشهداء و الصالحین
والعصر، ان الانسان لفی خسر، الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصو بالحق و تواصو بالصبر.
قسم به عصر که انسان در خسران و زیان است، مگر آنانکه به خدا ایمان آورده و نیکوکار شدند و بدرستی و پایداری در دین یکدیگر را سفارش کردند.
درود و سلام به حضرت مهدی منجی انسانها و نایب بر حقش امام خمینی امید تمام مستضعفان جهان و درود بر رزمندگان اسلام این سربازان عاشق الله و شهادت و سلاح بر شهیدان این شاهدان زنده تاریخ از صدر اسلام تاکنون.
خداوندا، تو را ستایش میکنم با دل و زبان که اولیاء و بندگان مقرب درگاهت ستایش میکنند. خداوندا، چه بسا نعمتهایی که به ما دادی و ما لایق آن نبودیم و قدر آن نعمت را ندانستیم. خداوندا، چه گناهان بزرگی که ما مرتکب شدیم و تو به خاطر رحمانیت آن گناه را بخشیدی؛ و خودمان متوجه اعمالمان نبودیم و بازبه گناه روی آوردیم. خداوندا، قلبم از گناه سیاه و نفسم الوده به گناه است و معصیتم هر لحظه رو به افزایش است. اینک چه چارهای دارم.
خداوندا، ولی میدانم که تو بخشنده و پوشاننده تمام گناهان هستی، پسای خداوند مهربان ببخش گناهانم را به بخشندگیات.
اما وصیتم به مردم شهیدپرور: وصیتم به شما مردم این است که همیشه پیرو خط امام عزیز باشید و به دستورات رهبر عمل نمایید و بدانید که تا موقعی موفق و پیروز هستید که پیرو خط امام باشید و همیشه در پشت جبهه در صحنه حضور یابید و با دشمنان اسلام منافقین که در داخل میخواهند با انقلاب مبارزه کنند قبل از آنکه آنها دست به جنایتی بزنند شما آنها را به سر جای خودشان بنشانید؛ و دیگر آنکه پشتیبان روحانیون اصیل و در خط امام باشید که به گفته امام عزیزمان اسلام بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است؛ و شماای پدر و مادر عزیزمای نور چشمهایمای پدر و مادر عزیزی که برای رضای خدا، چه زحمتها ورنجها که تحمل نکردید فرزندت را به سن ۱۸ سالگی رساندی و عاقبت در راه خدا هدیه کردید و دادید به صاحب اصلی.
پدر ومادر عزیزم بدانید که من راهم را شناختم و در ان راه قدم نهادم. راهی که در آن قدم نهادم و در آن راه جهاد کردم (اگر مورد قبول خداوند باشد) راه پیامبر و راه تمام ائمه است راه حسین بن علی است که در صحرای کربلا در مقابل تمامی کفر ایستاد و فریاد هیهات من ذلة را سر داد و در آن فریاد درسی شهادت را به ما آموخت و در این زمان حسین زمان ما خمینی عزیز در مقابل تمامی کفر جهانی ایستاده و ما شاگردان کلاس شهادت و پیروان خمینی عزیز فریاد میزنیم هیهات من ذلة. پسای پدر و مادر عزیزم اگر من به آرزویم که شهادت در راه خداست نائل گردیدم. خدا را شکرکنید که فرزندتان در راه خدا شهید شد و صبر و استقامت کنید که خداوند با صابران است. خداوند انشاالله به شما اجر اخروی و دنیوی و صبر عنایت بفرماید: پدرو مادر عزیزم مرا حلال کنید؛ و شماای برادرانم: بعد از من سلاحم را بر دوش گیرید و راهم را که راه تمامی شهیدان اسلام است ادامه دهید، برادرانم وصیتم به شما این است که هرگز از خط امام که نشات گرفته از ائمه و پیامبر اسلام است خارج شوید که خارخ شدن از خط امام در حقیقت خارج شدن از خط الله است و انسان را به گمراهی و ظلمات سوق میدهد پس باید مواظب باشدی که کارهایتان ایا با خط امام تطبیق میکند یا خیر آیا مورد رضای خداوند است یا نه و تمام کارهایتان را با نیت پاک و برای رضای خداوند انجام دهید. برادرانم اگر از دست من بدی دیدی مرا ببخشید و حلال کنید؛ و شماای خواهرانم: زینب وار رسالت خون شهیدان و برادر شهیدتان را بر دوش گردید و صبور و بردبار باشید و با حجاب کامل اسلامیتان مشت محکمی بر دهان شرق وغرب جنایتکار بزنید و بدانید که حجاب شما کوبندهتر از خون من است. خواهرانم مرا حلال کنید و برایم دعا کنید که خداوند از سر تقصیرم بگذرد و گناهانم را بیامرزد.
در ضمن از تمام دوستان و اشنایان میخواهم که مرا ببخشند و حلال کنند و برای بخشیده شدن گناهانم پیش درگاه خداوند دعا کنند.
شعار همیشگی را فراموش نکنید. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انتهای پیام/