آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۲۲۴۶
۰۹:۱۵

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

تصویر فرماندهان و رزمندگان گردان علی ابن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس

عکسی کمتر دیده‌شده از سردار شهید کاوه نبیری (فرمانده وقت گردان) و سردار شهید یعقوبعلی صیدی (معاون وقت گردان) به همراه مجتبی مختاری (مسئول مخابرات) و دیگر رزمندگان دلاور گردان علی ابن ابیطالب (ع) منتشر شد. این تصویر که در یکی از مقرهای عملیاتی گرفته شده، سند زنده‌ای از همدلی و اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.


به گزارش نوید شاهد استان مرکزی، در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس، عکسی ارزشمند از جمعی از فرماندهان و رزمندگان گردان «علی ابن ابیطالب (ع)» منتشر شده است. این عکس که توسط مجتبی مختاری، مسئول مخابرات گردان، به اشتراک گذاشته شده، در یکی از سنگرهای عملیاتی این گردان به یادگار گرفته شده است.

تصویر فرماندهان و رزمندگان گردان علی ابن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس

در این تصویر، ایستاده از راست، جواد ملکی (اهل تهران)، سردار شهید کاوه نبیری (فرمانده وقت گردان)، سردار شهید یعقوبعلی صیدی (معاون وقت گردان) و مجتبی مختاری (مسئول مخابرات گردان) دیده می‌شوند. در ردیف نشسته نیز مرحوم صادق دوخائی، شهید محمود طاهری زاده و مرحوم قاسم اوجاری حضور دارند.

مجتبی مختاری در شرح این عکس، به رابطه معنوی و برادری میان رزمندگان اشاره کرده و ابراز امیدواری نموده است که شهید یعقوبعلی صیدی، که در عکس دستش بر شانه او و شهید کاوه نبیری قرار دارد، در روز قیامت شفیع آنان باشد. این عکس، یادآور روزهای سخت اما پرافتخار دفاع از کیان میهن و تجلی‌بخش روحیه ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام است.


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه