طنین غیرت از قلب ایلام؛ بیعت ایل بزرگ ارکوازی و بولی با ولایت/فیلم
از خاک ایلام و از میان میدان آیینی ۲۲ بهمن، صدای ایستادگی بلند شد، در شب نود و هشتم اقتدار ملت ایران اسلامی ایل بزرگ «ارکوازی و بولی» با شکوهی تمام، در کنار تصاویر شهدای سرافرازشان و با سلاحهای در دست، پیامی به جهانیان فرستادند: ما با ولایت هستیم و برای دفاع از ایران اسلامی، تا پای جان ایستادهایم.
به گزارش نوید شاهد ایلام؛ از خاک ایلام و از میان میدان آیینی ۲۲ بهمن، صدای ایستادگی بلند شد، در شب نود و هشتم اقتدار ایل بزرگ «ارکوازی و بولی» با شکوهی تمام، در کنار تصاویر شهدای سرافرازشان و با سلاحهای در دست، پیامی به جهانیان فرستادند: ما با ولایت هستیم و برای دفاع از ایران اسلامی، تا پای جان ایستادهایم.
این تجمع، تنها یک مراسم نبود؛ بلکه نمایش وحدت و بیعت باشکوه ایل بزرگ ارکوازی و بولی با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت بیچون و چرای از نیروهای مسلح بود. وحدت ما، پولادینترین سلاح ما در برابر دشمنان است.
انتهای پیام/