آخرین پیام فرمانده موشکی به سیدمجید موسوی
به گزارش نوید شاهد، برای کسی پوشیده نیست که از ۴۷ سال گذشته آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ علیه ایران بودند و ایران باید قوی میشد تا بتواند در مقابل دشمنان مقاومت کند. این مقاومت و تلاشهای شبانهروزی در جنگهای تحمیلی علیه ایران به خوبی بروز و ظهور کرد و بزرگترین دستاورد موشکی، جهان را شگفتزده کرد.
در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاجیزاده و سردار محمود باقری و جمعی از نیروهای هوا فضا در ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ روایتی از خانواده شهید محمود باقری را میخوانیم.
چند ساعتی بود که در مقر سپاه جمع شده بودند. جلسه تمام شده بود. قرار بود نماز صبح را بخوانند و بروند خانه. سردار حاجیزاده همیشه حاجمحمود را میفرستاد جلو و همه به او اقتدا میکردند. چند دقیقه بعد از سلام نماز بود که خبر انفجار خانههای شهرک مسکونی رسید و به فاصله کمی از آن هم صدای انفجار مهیبتری آمد. به گفته افرادی که از زیر آن آوار زنده بیرون آمدند، صدای یا امیرالمؤمنین(ع) و یا حسین(ع) آخرین آواهایی بود که در فضای پر از گرد و خاک آنجا پخش شد.
حاجمحمود ۲۰ دقیقه قبل از شهادت، با سید مجید موسوی تلفنی صحبت کرده بود و به او اطمینان داده بود که همهچیز آماده است و جای هیچ نگرانی نیست. یک روز بعد، که سید مجید موسوی لباس عزای رفقای سی و چند سالهاش را همراه لباس فرماندهی هوافضا به تن کرد، دلش قرص بود.
هیچکس مثل او سردار حاجیزاده و حاجمحمود را نمیشناخت. او بهتر از هرکسی میدانست که نتیجه سالها زحمت شبانه روزی حاجمحمود و همراهانش، در همین جنگی که اسرائیل و آمریکا بر ایران تحمیل کردند، خودش را نشان میدهد. بزرگترین دستاورد چهل و یک سال زندگی حاجمحمود در فضای موشکی سپاه، بعد از شهادتش بود.
انتهای پیام/