آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۱۱۹۴
۱۲:۰۵

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

استاندار کرمانشاه با خانواده دو شهید مدافع وطن دیدار کرد+تصاویر

«منوچهر حبیبی» استاندار کرمانشاه با خانواده شهیدان «محمد جمشیدی» و «سجاد منصوری» دیدار کرد و بر ضرورت پاسداری از آرمان‌های شهدا تأکید نمود.


استاندار کرمانشاه با خانواده دو شهید مدافع وطن دیدار کرد+تصاویر
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، «منوچهر حبیبی» در دیدار با خانواده شهدا، با اشاره به سختی و سنگینی فراق عزیزان برای خانواده‌های شهدا، اظهار کرد: بی‌تردید تحمل فقدان شهید، شرایطی دشوار و جانکاه است، اما آنچه موجب آرامش و افتخار است، این است که این عزیزان به مرگی باعزت و سرافرازانه از دنیا رفته‌اند؛ شهادت، بزرگ‌ترین معامله با خداوند و عالی‌ترین درجه نزد اوست.
استاندار کرمانشاه افزود: همه ما باید به مقام والای شهدا غبطه بخوریم و امیدوار باشیم که این عزیزان، شفیع ما باشند، زیرا زندگی همه انسان‌ها گذرا و تمام‌شدنی است، اما این شهدا هستند که نامشان جاودانه می‌شود و در تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.
حبیبی گفت: شهیدان ما برای دفاع از این مملکت و عزت ایران اسلامی، به دست شقی‌ترین افراد عالم، یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار و ارتش تروریستی آمریکا، به شهادت رسیدند و امروز مایه عزت، افتخار و آبروی ملت ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: این شهدا تا دیروز فرزند برومند خانواده‌های خود بودند، اما امروز فرزند همه ملت ایران هستند و امروز همه مردم کرمانشاه و همه ملت ایران به وجود چنین فرزندانی افتخار می‌کنند و نام آنها را با سربلندی بر زبان می‌آورند.
وی با بیان اینکه مسئولان خود را بدهکار خانواده‌های شهدا می‌دانند، بیان کرد: ما وظیفه داشتیم در خدمت شما خانواده معزز شهید باشیم؛ اگرچه این توفیق با تأخیر حاصل شد، اما حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا برای ما یک وظیفه، افتخار و فرصت ارزشمند است.
استاندار کرمانشاه با تأکید بر ضرورت پاسداری از آرمان‌های شهدا گفت: همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و از ارزش‌هایی که این عزیزان برای آن جان خود را فدا کردند، صیانت کنیم و بی‌تردید انتقام خون شهدا گرفته خواهد شد و راه پرافتخار آنان با قدرت و استواری ادامه می‌یابد.

حبیبی با اشاره به تأثیر معنوی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افزود: ما برای ادای احترام و نیز برای روحیه گرفتن در محضر خانواده‌های شهدا حاضر می‌شویم، چرا که صبر، استقامت و بزرگواری این خانواده‌ها برای همه ما درس‌آموز و الهام‌بخش است.
شهید «محمد جمشیدی»، متولد سال ۱۳۶۵ از کارکنان مرزبانی فراجا در ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ حین ماموریت در کرمانشاه بر اثر حملات دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.
شهید «سجاد منصوری»، متولد سال ۱۳۷۴ از کارکنان ارتش در ۵ آبان ۱۴۰۳ حین ماموریت در تهران بر اثر حملات دشمن صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه