آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۹۹۹۹
۱۱:۳۰

۱۴۰۵/۰۲/۲۷
گفت‌و‌گو با همسر شهید «شمس الدین مهرابی دهلقی»

حال و روز بچه هایمان خیلی برایش مهم بود

«مریم شیروانی» همسر شهید «شمس الدین مهرابی دهلقی» می‌گوید: شبِ قبل از شهادت، با من تماس گرفت و حال بچه‌ها رو پرسید. من گفتم: پسرم که کلاس اوله، یه کم تنبلی می‌کنه. من را مدیون کرد و گفت: «هیچ‌وقت به خاطر درس دعواش نکنید.» بعد با بچه‌ها صحبت کرد و گوشی رو قطع کرد.


حال و روز بچه هایمان خیلی برایش مهم بود
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، شهید «شمس الدین مهرابی دهلقی» دوم خرداد ۱۳۵۱، در روســتای دهلق از توابع شهرســتان صحنه چشم به جهان گشود. پدرش علیجان و مادرش صنمیر نام داشت. تا پایــان دوره راهنمایی درس خواند. ســال ۱۳۷۷ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. در ارتش خدمت می‌کرد. ۲۰ آذر ۱۳۸۷، در ســرپل ذهاب بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. مزار شهید در روستای الهیه تابعه شهرستان زادگاهش واقع است.
«مریم شیروانی» همسر شهید «شمس الدین مهرابی دهلقی» می‌گوید: راننده آمبولانس بود مأموریتی رفته بودند تا بیمارستان صحرایی را در منطقه «پل ماهی» سرپل ذهاب بازسازی کنند. برای کمک می‌رود بشکه قیری را برای کارشان می‌گذارند آب شود که همانجا بشکه قیر بر اثر انفجار مین می‌ترکد که همسرم و یک سرباز با هم به شهادت می‌رسند.
او را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند و از اونجا به بیمارستان چمران تهران فرستادند. یک هفته بستری بود و بعد از آن به شهادت رسید.
شبِ قبل از شهادت، با من تماس گرفت و حال بچه‌ها رو پرسید. من گفتم: پسرم که کلاس اوله، یه کم تنبلی می‌کنه. من را مدیون کرد و گفت: «هیچ‌وقت به خاطر درس دعواش نکنید.» بعد با بچه‌ها صحبت کرد و گوشی رو قطع کرد.
صبح که شد، حدود ظهر دوباره تماس گرفتم، اما جواب نداد. همکارانش به ما نگفتند این اتفاق برایش افتاده است.
در ادامه فیلم گفت‌و‌گو را ببینید: 
انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه