جنگ با کفر بزرگترین دانشگاه است

به گزارش نوید شاهد همدان، شهید بهرام مبارکی بیست و هفتم بهمن ۱۳۳۷ در شهرستان آبادان به دنیا آمد. پدرش دادالله و مادرش بتول خانم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. در سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ششم مرداد ۱۳۶۷ با سمت فرمانده گردان ۱۵۴ در اسلام آباد غرب به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شده است.
در این وصیت نامه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی (عج) خمینی را نگهدار.
ما که پیرو مکتب پیغمبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستیم باید به اندازه توانایی خودمان به اسلام و اهداف آن خدمت کنیم و من بهترین خدمت را جهاد میدانم، جنگ با کفر میدانم و این را انتخاب کردهام، زندگی را در جنگ با کفر و طاغوت میدانم، عاشق چنین زندگی هستم و از جنگ با کفار لذت میبرم، زیرا با چنین جنگهایی میتوانیم خودمان را بسازیم؛ با چنین جنگهایی میتوانیم ایران، عراق، کربلا، فلسطین و قدس و تمام مسلمانان و مستضعفین جهان را آزاد کنیم و با جنگ است که میتوان صلح را برقرار کرد. جنگ با کفر بزرگترین دانشگاه میباشد و انسان در جنگ آب دیده میشود.
امام فرمود: جنگ نعمت است؛ و مردان خدا دستهای بودند که تمام دارائی و زن و بچه، حتی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و ارزانی راه خدا کردهاند تا خود ظرف نور و حیات شده و جمع و جامعهای را از ظلمت، فساد و ستمها به سمت نور حق راهنما شوند و بدین طریق صداقت خویش را به اثبات رسانده و عهد خویش را وفا کردهاند.
پس خدایا یاریت میدهم تو هم طبق گفته ات (إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ) من را یاری ده و ثابت قدم کن تا نلغزم و از راه به در نشوم و ناامید نشوم.
خدایا دیگران رفتند، دوستانم رفتند، چرا مرا گذاشتهای! مرا گذاشتهای تا امتحانم کنی، خدایا قبل از این که امتحانم کنی صبر و استقامت مرا در گناه و در مقابل دشمنان عطایم کن که از امتحانت رد نشوم و موفق بیرون بیایم.
خدایا تو گفتهای که هر کی عاشق من شد عاشق او میشوم و به او بهترین نعمت که شهادت است نصیب میکنم پس خدایا مرا خالص گردان و بهترین نعمت را نصیبم بگردان.
چند تقاضا:
دعا برای امام را هرگز فراموش نکنید و پیرو امام باشید.
دعا برای امید امام و امت، آیت الله منتظری و مردان خدا و رزمند گان اسلام و اسرای اسلام فراموش نشود.
برای شادی روح شهدا فاتحه فراموش نشود.
مقداری روزه و نماز قضا دارم که امیدوارم از حقوقم برای روزه و نمازم بدهید.
امیدوارم که هر که از من ناراحتی دیده مرا بحق علی (ع) ببخشد.
در ضمن هر چه دارم برای همسر و پسرم و فرزندی که در راه دارم میگذارم و همسرم وکیل من میباشد. در ضمن مرا یا در آبادان کربلای خوزستان آنجایی که ۱۸ ماه برای خاک اسلامیش جنگیدم دفن کنید یا (هر جایی که همسرم مایل باشد)؛ و خواهش دیگری که دارم این است که هنگامی که مرا دفن کردید بر مزارم سینه بزنید که سینه زنی را دوست میداشتم، چون به انسان روح خدایی میدهد و اگر توانستید شبهای جمعه بر مزارم بیایید و اگر نتوانستید هر جا هستید برایم فاتحه بخوانید. والسلام
پیامی برای اقوامم:
بدانید که اسلام حق است و این که امام خمینی، عزیز میباشند که پرچمدار این مکتب است و پیرو او باشید و چیزی را با زور به فرزندانتان نقبولانید بلکه سعی کنید که با عقل و منطق با آنها رفتار کنید و بگذارید بهترین راهی که انسان را به اسلام واقعی و حقیقی میرساند و رضای خدا بیشتر در آن میباشد انتخاب بکنند.
پیامی برای پدر، خواهر، همسرم و فرزندانم، اگر میخواهید روح مرا شاد کنید فقط در خط اسلام باشید.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
خدایا خدایا اسلام و مسلمین را پیروز بگردان
خدا نگهدار شما باشد
بهرام مبارکی
۲۸/۱۱/۶۴
در ضمن از مادربزرگم و دائی که مرا بزرگ کردند و در راه اسلام به من خدمت کردند سپاسگزارم؛ و در ضمن علی جان پسر خاله عزیزم؛ اگر زحمتی نیست اگر همسرم خواست در همدان بماند امیدوارم که او را مثل خواهر خودت و برای او برادری دلسوز و برای فرزندانم دایی مهربان و از انها نگهداری و سرپرستی کنی متشکرم. بهرام
اگرچه دنیا دوست داشتنی است، اما خانه آخرت خیلی از دنیا زیباتر است، خیلی از دنیا بالاتر و عالیتر است. اگر مال دنیا را آخر کار باید گذاشت و رفت پس چرا انسان آن را در راه خدا انفاق نکند و اگر این بدنهای ساخته شده است که آخر کار بمیرد پس چرا در راه خدا با شمشیر قطعه قطعه نشود.

