تقویت آموزش، مسیر توانمندسازی جامعه ایثارگری

به گزارش نوید شاهد خراسان رضوی، قاسم رشید رحیمزاده در جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد استان و در پی ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه آموزش گفت: در بخش آموزش عمومی با اجرای برنامههایی نظیر پویش «من مینویسم»، جایزه ملی ایثار و ارائه خدمات مشاورهای در انتخاب رشته به دانشآموزان، تلاش شده است مسیر هدایت تحصیلی و شکوفایی استعدادهای جامعه ایثارگری تقویت شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خراسان رضوی افزود:در حوزه آموزش عالی نیز با حمایتهای مالی از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و برگزاری برنامههای تجلیل از دانشجویان ممتاز و تعامل با دانشگاهها، زمینه ارتقای علمی و انگیزهبخشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر فراهم شده است.
رحیمزاده با اشاره به فعالیتهای حوزه طلاب تصریح کرد: حمایت از طلاب شاهد و ایثارگر و تقدیر از ممتازین این حوزه از جمله برنامههایی است که در راستای تقویت بنیه علمی و فرهنگی جامعه ایثارگری دنبال میشود.
وی در پایان با قدردانی از تلاشهای مجموعه آموزش بنیاد خراسان رضوی، بر ضرورت رفع برخی چالشهای اجرایی و تقویت زیرساختهای آموزشی برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری تأکید کرد. همچنین در این جلسه که با حضور اعضا برگزار شد، بر تقویت بنیه علمی و تجلیل از نخبگان و ممتازین شاهد و ایثارگر در سطح دانش آموز و دانشجو تاکید شد.
انتهای پیام/