تجلیل از دختران شهیدان «خاکسار و دمیرچی» در دهه کرامت
همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، آیین تجلیل از دختران مکرم شهیدان «سعید خاکسار و ابوالفضل دمیرچی» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و خادمین آستان مقدس حضرت معصومه (س) در منزل این شهیدان والامقام برگزار شد.

به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، مراسم تجلیل از دختران شهیدان «سعید خاکسار و ابوالفضل دمیرچی» روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ با حضور جمعی از مسئولان و خادمین آستان مقدس کریمه اهلبیت (س) برگزار شد.
در این مراسم، رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه ابراهیمپور مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و خادمین آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حضور در منزل این دو شهید گرانقدر، از دختران مکرمشان تجلیل و قدردانی کردند.

در بخش معنوی این دیدار، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حمل پرچم متبرک بارگاه نورانی کریمه اهلبیت (س)، فضای روحانی و معنوی ویژهای در منزل شهیدان خاکسار و دمیرچی ایجاد کردند و هدایایی متبرک از سوی آستان مقدس به دختران این شهیدان معزز تقدیم شد.
رضایی در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهیدان، به جایگاه والای فرزندان شهدا، بهویژه دختران شهید، اشاره کرد و صبر، استقامت و نجابت آنان را شایسته تکریم و توجه دانست. وی با تأکید بر نقش دختران شهدا در تداوم راه ایثار و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی افزود: دختران شهدا با معنویت، فروتنی و پایداری خود، مسیر نورانی ایثار، خدمت و پاسداشت خون شهیدان را زنده نگه داشتهاند و الگوی ارزشمندی برای نسل جوان به شمار میروند.

شهیدان سعید خاکسار و ابوالفضل دمیرچی از رزمندگان سرافراز دفاع مقدس بودند که در عملیات رمضان در جبهههای نبرد حق علیه باطل، توسط رژیم بعث عراق و حامیان جنایتکارش آمریکا و رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
