کد خبر : ۶۱۷۹۵۵
۱۰:۴۲

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

حضور آزادگان مراغه در آیین نمادین یادبود شهدای غریب اسارت

حضور آزادگان مراغه در آیین نمادین یادبود شهدای غریب اسارت
آزادگان سرافراز شهرستان مراغه شامگاه ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ در یک برنامه نمادین فرهنگی و با پوشش لباس‌های دوران اسارت، به‌نیابت از شهدای غریب اسارت در تجمع مردمی قرار سی‌وپنجم حضور یافتند.


به گزارش نوید شاهد، در ادامه برنامه‌های فرهنگی و مردمی این شهرستان، آزادگان سرافراز مراغه شامگاه روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ به‌نیابت از شهدای غریب اسارت در مراسم نمادینی شرکت کردند. این آیین با حضور گسترده مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این برنامه که هم‌زمان با قرار سی‌وپنجم برگزار شد، آزادگان شرکت‌کننده با پوشیدن لباس‌های زرد دوران اسارت و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی مزین به تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای جنگ رمضان، در صف نخست مراسم حضور یافتند.

این آیین با همراهی «محمد حسینی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مراغه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد. حاضران در این تجمع با قرائت نوشته‌ها و شعارهای خود، بر زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدای غریب اسارت و پاسداشت آرمان‌های آنان تأکید کردند.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه