شهیدِ امروز بندرلنگه یک بانوی فرهنگی بازنشسته بود
فردی که امروز بر اثر حمله موشکی دشمنان به منطقهای مسکونی به شهادت رسید یک بانوی فرهنگی بازنشسته بود.

به گزارش نوید شاهد هرمزگان؛ بر اثر حمله موشکی آمریکایی صهیونی به دو منزل مسکونی در بندرلنگه یک خانم شهید و دو مرد مجروح شدند.
بانویی که در این حمله به شهادت رسید، شهید «حاجیه فاطمه حبشی»، فرهنگی بازنشسته بود که در حمله موشکی به محلههای سعبهای و بلوکی بندرلنگه به شهادت رسید.
فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه در این مورد اظهار داشت: دو موشک بامداد امروز به این منازل مسکونی برخورد کرد، این واحدهای مسکونی در محله بلوکی شهر بندرلنگه واقع است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتهای متن/