به گزارش نوید شاهد، دو روز از شهادت مقام معظم رهبری میگذشت ولی دلش آرام نمیگرفت. همراه مردم به خیابان آزادی رفته بود تا برای حضرت آقا میانداری کند. مراسم که تمام شد، کنار خیابان روی زمین نشست. علیاصغر بهشدت گریه میکرد و میگفت: من آنقدر دنبال شهادت بودم سوریه و… ولی قسمت من نشد. حالا که حضرت آقا شهید شدند، دیگر این دنیا برای من ارزشی ندارد. خدا کند. من هم شهید شوم.
همکارانش که رفتند، علیاصغر به سمت پادگان رفت. هنوز نیم ساعت از حرفش نگذشته بود که بر اثر اصابت موشکهای آمریکای متجاوزگر به آرزویش رسید.
پاسدار شهید سرهنگ علیاصغر احمدی از جانبازان مدافع حرم بود که در حملات ددمنشانه رژیم جنایتکار آمریکا و صهیونیستی به شهادت رسید، امشب با حضور پرشور مردم انقلابی تشییع شد.
علیاصغر از ۳ فرزندش گذشت تا خونش باعث اقتدار و عزت ایران و ایرانی باشد؛ فاطمه زهرا ۱۳ساله،
ریحانه زهرا هشتساله و علیرضا دوساله.
از این به بعد همسرش با قصههای رشادت پدر، فرزندانش را بزرگ میکند. خودش هم با همین قصهها بزرگ شده است. پدرش جانباز بوده و دایی و عمویش هم شهید شدهاند.
امشب مردم، دوستان و بچههای علیاصغر در محله یافتآباد جمع شدند تا برای آخرین بار با عزیزشان وداع کنند.
پیکر مطهر شهید احمدی فردا (یکشنبه) در بهشتزهرا (س) در میان بدرقه مردم در قطعه ۴۲ آرام میگیرد.
پایان پیام/