پوستر/
به گزارش نوید شاهد کرمان، ظهر جمعه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۴، پس از اقامه نماز؛ با حضور گسترده خود در راهپیمایی خشم و نصر، بار دیگر همبستگی و ایستادگی خود را در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند. در این راهپیمایی کودکان زیادی به همراه خانواده ها پرچم ایران به دست گرفته بودند و به همراه پدر و مادر، فریاد "مرگ بر اسرائیل" را سر میدادند و این رژیم کودک کش ظالم را محکوم میکردند. در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری از قاب دوربین نوید شاهد جلب میکنیم .