بخشی از وصیت نامه شهید : بیاییم حب نفس ها و خودمحوری ها و عجب و کبر و فخر و غرور را کنار بگذاریم، و خالص تر باشیم، کاری کنیم که رضای خدا باشد نه رضای خودمان.....
ممنونم از سایت خوبتون مطالب پر از درس بود شهیدمحمدطاهر لطفی فردی بزرگوار بود ایشان هم دیارمونه و او و امثال شهیدان مثل او قهرمانی واقعی هستند و من زندگیم از سرلوحه ایشونه
ممنونم از سایت خوبتون مطالب پر از درس بود شهیدمحمدطاهر لطفی فردی بزرگوار بود ایشان هم دیارمونه و او و امثال شهیدان مثل او قهرمانی واقعی هستند و من زندگیم از سرلوحه ایشونه