تکریم ۶۰ خانواده شهدا و ایثارگران در سرپلذهاب؛ تأکید بر استمرار خدمت به جامعه ایثارگری
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، مراسم تکریم و تجلیل از ۶۰ خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرپلذهاب با حضور دکتر فتحالله حسینی، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام سیدمحمدعلی ساداتی، امام جمعه سابق سرپلذهاب، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق (ره) برگزار شد.

سرهنگ مجتبی کاکایی، فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب، در این مراسم با تجلیل از مقام والای خانوادههای شهدا و ایثارگران، آنان را سرمایههای ارزشمند و معنوی انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و صبر و استقامت خانوادههای آنان است.
وی با اشاره به پیگیریهای انجامشده در حوزه مطالبات جامعه ایثارگری افزود: مسائل مربوط به حقوق، درمان، بیمه، مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران با جدیت در سطح ملی پیگیری میشود و تلاش برای رفع دغدغههای این قشر معزز ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: حفظ و ترویج این فرهنگ، ضامن عزت، استقلال و اقتدار کشور است و همه مسئولان باید خدمت به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران را از مهمترین وظایف خود بدانند.
وی در پایان، استمرار دیدار با خانوادههای شهدا و رسیدگی به مسائل آنان را تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و شهدای والامقام عنوان کرد و بر تداوم این رویکرد تأکید کرد.
انتهای پیام/