آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۳۷۸
۱۰:۴۵

۱۴۰۵/۰۴/۰۶

حضور مسئولین در منزل شهدای جنگ رمضان+ تصاویر

امام جمعه شیروان بیان کرد: حضور مسئولین در منزل شهدا، در حقیقت بستن عهد و پیمان مجدّد با آرمان‌های شهداست.


به گزارش نوید شاهد خراسان شمالی، قاسم محمّدزاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامی امام جمعه شهرستان شیروان، اکبرزاده مدیر کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی، سیروس محمدپور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان همراه با پرچم متبرک حرم رضوی با خانواده شهدای معظم جنگ تحمیلی سوم در شهرستان شیروان سرباز شهید «مهدی شعبانی»، سرباز شهید «ابوالفضل آدینه‌پور» و شهید مردمی «سید علی پسندیده» دیدار و ضمن تجلیل، از نزدیک جویای حال این عزیزان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه شهرستان شیروان در این دیدار‌ها گفت: حضور مسئولین در منزل شهداء، در حقیقت بستن عهد وپیمان مجدد با آرمان‌های شهداست.

وی افزود: شهداء از جانشان گذشتند و ما هم باید از آنچه داریم بگذریم تا بتوانیم به آن آرمان و اهداف والا دست پیدا کنیم تا زمینه ساز ظهور حضرت آقا امام زمان «عج» باشیم.

در ادامه تصاویری از دیدار منتشر میشود:


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه