قله برف انبار توسط جانباز «امین علایی» فتح شد
همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم هفتم تیر، قله برف انبار توسط جانباز «امین علایی» فتح شد.
به گزارش نوید شاهد خراسان شمالی، امین علایی جانباز والامقام ۳۵درصدِ دوران دفاع مقدّس و از بسیجیان فعّال شهرستان، موفّق به صعود به قلّه برف انبار در استان قم «با ارتفاع ۳۲۰۰ متر از سطح دریاهای آزاد» شد.
گفتنی است «امین علایی» جانباز ۳۵ درصد از کوهنوردان حرفهای شهرستان شیروان میباشند که با مساعدت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان، از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به صعود ارتفاعات و قله های متعدّد کشور، در مناسبتهای مختلف شده است.

