آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۳۳۸
۲۰:۲۲

۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سرهنگ «جواد بهرامی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد

سرهنگ «جواد بهرامی» که در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مدت چهار ماه در کما به سر می‌برد، سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


سرهنگ «جواد بهرامی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد

به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، در پی این واقعه، سرهنگ «بهرام میرزایی»، فرمانده سپاه ناحیه پاوه، با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت این شهادت، اظهار کرد: شهادت پرافتخار این رزمنده سرافراز را به خانواده معظم شهید، همرزمان، دوستان و تمامی دلسوزان و خدمتگزاران کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی همچنین از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی، و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر، شکیبایی و اجر مسئلت کرد.
انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه