آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۳۲۹
۱۶:۴۵

۱۴۰۵/۰۴/۰۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ؛

بر جایگاه راهبردی مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد

عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در جلسه تبیین برنامه‌های مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، بر اهمیت جایگاه مشاوران امور ایثارگران در پیگیری حقوق قانونی، صیانت از کرامت و تسهیل امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.


 
بر جایگاه راهبردی مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد
 
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در جلسه تبیین برنامه‌های مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بر جایگاه راهبردی مشاوران امور ایثارگران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.
 
وی با بیان اینکه مشاوران امور ایثارگران باید به‌عنوان بازوی مشورتی و پیگیر در مجموعه‌های اجرایی ایفای نقش کنند، گفت: مشاوران امور ایثارگران باید زمینه‌ساز تحقق حقوق قانونی، صیانت از کرامت و تسهیل امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشند.
 
رضایی با اشاره به نقش مؤثر این جایگاه در ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری افزود: حضور فعال، دلسوزانه و مسئولانه مشاوران در دستگاه‌های اجرایی می‌تواند موجب شناسایی دقیق مسائل، انتقال مطالبات، پیگیری حقوق قانونی و تقویت رویکرد تکریم ایثارگران در سطح ادارات شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین یادآور شد: مشاوران امور ایثارگران باید با اشراف کامل بر قوانین، مقررات و ظرفیت‌های حمایتی، ضمن تعامل مستمر با واحدهای مختلف سازمان، زمینه اجرای دقیق مصوبات و تسهیل امور ایثارگران را فراهم کنند.
 
بر جایگاه راهبردی مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد
پایان متن/

گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه