آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۲۴۴
۱۵:۰۵

۱۴۰۵/۰۴/۰۲

انجام ۳ هزار دیدار با ایثارگران شهرستان‌های استان تهران/ میزخدمت هم در شهرستان‌های استان تهران برپاست

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت:از ابتدای سال جاری ۳ هزار دیدار با ایثارگران در سامانه سجایا ثبت شده و هر هفته نیز میز خدمت در ادارات بنیاد برقرار است.


انجام 3هزار دیدار با ایثارگران شهرستان‌های استان تهران/ میزخدمت هم در شهرستان‌های استان تهران برپاست

به گزارش نوید شاهد شهرستان‌های استان تهران، طاهره تبیرئی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه دوم تیرماه با حضور در میز خدمت ساختمان شهید رجایی با جمعی از ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدارها ایثارگران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد. این دیدارها به‌صورت هفتگی و در ستاد و شهرستان‌های تابعه در حال انجام است.

سرپرست بنیاد شهرستان‌های استان تهران در این دیدارها با تاکید بر تکریم ایثارگران در همه امور گفت: افتخار خادمی ایثارگران برای ما مغتنم و ارزشمند است.

تبیرئی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 3هزار دیدار با ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سامانه سجایا ثبت شده است، تصریح کرد:این دیدارها با مشارکت مسئولان ادارات اجرایی و سایر نهادها در شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است.وی همچنین از تداوم دیدار با خانواده شهدای جنگ رمضان خبر داد و تاکید کرد:این دیدارها بصورت هفتگی و منظم ادامه دارد.

سرپرست بنیاد شهرستان‌های استان تهران اذعان کرد:میزبان خانواده‌های معظم بیش از 300 شهید دفاع مقدس سوم در شهرستان‌های استان تهران هستیم.

تبیرئی در خاتمه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر لزوم تداوم راه شهیدان در همه امور تاکید کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه