تداوم رایزنیهای سرپرست بنیاد شهرستانهای استان تهران با سایر دستگاهها با هدف توسعه خدمترسانی

به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران، جمعی از اعضاء هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، راهکارهای ارتباط دوسویه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمترسانی به ایثارگران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
بر اساس این گزارش محور این گفتگوها در خصوص استفاده از ظرفیتهای برون سازمانی برای توسعه فرایند خدمترسانی به ایثارگران بود. در این نشست که با حضور سید محمد رضا صالحی معاون توسعه و مهربخش رئیس اداره پشتیبانی و مهندسی همراه بود، طرفین راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.
گفتنی است خدمت دهی به فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر رشتههای فنی و مهندسی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران در سازمان نظام مهندسی از جمله موضوعات مورد تفاهم در این نشست بود.
دکتر طاهره تبیرئی در این نشست با بیان اینکه هرچقدر به ایثارگران خدمت کنیم، باز هم مدیون این عزیزان هستیم گفت:استفاده از همه ظرفیتها برای ایجاد رضایتمندی ایثارگران در دستور کار است و تلاش میکنیم تا این امر به صورت حداکثری محقق شود.
انتهای پیام/