به مناسبت هفته قوه قضائیه
فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری قصرشیرین تجلیل شدند
همزمان با هفته قوه قضائیه، آیین تجلیل از ۱۷ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری شهرستان قصرشیرین با حضور مسئولان قضایی و اداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، همزمان با هفته قوه قضائیه، مراسم تجلیل از ۱۷ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری شهرستان قصرشیرین با حضور «نریمان شفیعی» رئیس دادگستری، رستمی دادستان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان قضایی و اداری در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
در این مراسم، از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی شهرستان به پاس خدمات، تلاشها و نقشآفرینی آنان در انجام امور اداری و قضایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
شفیعی رئیس دادگستری قصرشیرین در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست و همه ما وظیفه داریم یاد و راه آنان را زنده نگه داریم.
انتهای پیام/