مسئولان قضایی جوانرود با خانوادههای شهدا به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کردند
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، «هادی احمدی» رئیس دادگستری شهرستان جوانرود، «محمدامین هاشمی» دادستان شهرستان و جمعی از کارکنان، با خانوادههای معظم شهیدان «محمدرضا ولدی و فتحالله لطفی» دیدار و از آنان دلجویی و تجلیل به عمل آوردند.
احمدی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و سرآغاز حرکتی ارزشمند برای تحقق اهداف نظام بود که در آن، رزمندگان غیور و ایثارگر با ایستادگی و ازخودگذشتگی، پیروزی را رقم زدند.
وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: لازم است نام و یاد شهدا همواره زنده نگه داشته شود و تکریم آنان و خانوادههایشان به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل گردد. در این راستا باید یاد شهدا و بررسی و تبیین سیره آنان در جامعه گسترش یابد تا فرهنگ شهادت به عنوان جلوهای از مجاهدت در راه خدا، همواره ماندگار بماند.
انتهای پیام/