آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۱۴۴۲
۱۴:۰۰

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

حافظه تاریخی کشور، برای همیشه مدیون شهدای قیام ۱۵ خرداد است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در جمع خانواده شهدا و ایثارگران سادات ورامین گفت: حافظه تاریخی این کشور برای همیشه مدیون شهدای قیام ۱۵ خرداد دشت ورامین است.


حافظه تاریخی این کشور برای همیشه مدیون شهدای قیام 15 خرداد است

به گزارش نوید شاهد شهرستان‌های استان تهران، طاهره تبیرئی روز دوشنبه ۱۱ خردادماه در یادواره شهدای سادات شهرستان ورامین که با حضور یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران، حسین عباسی فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات اجرایی شهرستان ورامین که در سالن همایش‌های فرهنگی شهرداری برگزار شد، با ادای احترام به مقام شامخ رهبر شهید انقلاب و شهدای کشور گفت: دهه امامت و ولایت نمایه شجاعت و حقانیت شیعه است.

وی در ادامه با تبریک عید غدیر خم و تقارن آن با سالروز قیام ۱۵ خرداد مردم ورامین افزود: امروز افتخار حضور در جمعی را داریم که همگی از خانواده شهدای سادات هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دشت ورامین در واقعه ۱۵ خرداد تصریح کرد: حافظه تاریخی این کشور برای همیشه مدیون شهدای قیام ۱۵ خرداد است.

تبیرئی با اشاره به بعثت مردم ایران پس از شهادت رهبر عظیم الشان انقلاب و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها تاکید کرد: امروز هم مردم ورامین بار دیگر در اجتماعات شبانه همان فریاد هیهات من الذله سال ۴۲ را سر می‌دهند.

این مسئول در خاتمه با بیان اینکه فرصت خادمی شما خاندان معظم شهدا و ایثارگران را قدر می‌دانم، از همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان ورامین برای همراهی با برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه