مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده شهیدان محرابی دیدار کرد
عباسعلی رضایی، در دیدار با خانواده شهیدان محرابی با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس شهید محمدعلی محرابی، همسر ایشان شهیده فرزانه حسینی و فرزندانشان ریحانه و محمدمهدی، اظهار داشت: این خانواده در جنایتی ددمنشانه و در جریان جنگ رمضان، توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نامشان در زمره مظلومترین قربانیان جنایتهای دشمنان ملت ایران ثبت شد.
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت با خانواده معزز شهیدان محرابی دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، عباسعلی رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس شهید «محمدعلی محرابی»، همسر ایشان شهیده فرزانه حسینی و فرزندانشان ریحانه و محمدمهدی، اظهار داشت: این خانواده در جنایتی ددمنشانه و در جریان جنگ رمضان، توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نامشان در زمره مظلومترین قربانیان جنایتهای دشمنان ملت ایران ثبت شد.
وی شهادت این خانواده را سندی آشکار از ماهیت جنایتکارانه و کودککش دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در جنگ رمضان، دشمنان ایران از هیچ اقدام غیرانسانی فروگذار نکردند و در اقدامی وحشیانه با هدف ضربه زدن به مسیر پیشرفت، اقتدار و امنیت کشور، دست به ترور نخبگان و شهروندان بیگناه زدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده معزز شهید محرابی، تأکید کرد: صبر، ایثار و استقامت خانوادههای معظم شهدا سرمایههای معنوی بزرگ ملت ایران هستند و یاد و راه شهدا همواره چراغ هدایت جامعه در مسیر عزت و سربلندی خواهد بود.