شهید رجبی: در امر خودسازی از خودت شروع کن

به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران، پاسدار شهید سرهنگ مهدی رجبی، فرزند حکمتالله و صفیه بیست و هشتم فروردینماه سال ۱۳۶۶ در شهرستان خدابندهلو از توابع استان زنجان چشم به جهان گشود. با آغاز دوران تحصیل مهدی، به استان تهران شهرستان رباطکریم نقل مکان کردند. او کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث و دانشجوی دکتری در رشته علوم دفاعی راهبردی بود. با شروع حمله رژیم صهیونی - امریکایی به خاک کشورمان در تاریخ بیست و چهارم خردادماه سال ۱۴۰۴ در منزل دانشمند هستهای شهید دکتر محمدمهدی طهرانچی در جوار ایشان به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین (ع) شهرستان رباط کریم به خاک سپرده شد.
وصیتنامه شهید مهدی رجبی در تاریخ چهاردهم مهرماه سال ۱۳۹۱ در ساعت ۲۳:۵۱ نگاشته است که در ادامه تقدیم مخاطبان نوید شاهد میشود.
«بسم رب الحسین(ع)»
میخواهم وصیتنامهام را با شهادت به خدا و آخرین پیامبر و رسولش و ائمه طاهرین شروع ولی خجالت و شرم دارم شهادت به یگانگی خداوند نیازمبرم آن دارد که زندگی ۲۶سالهای که سپری شده است. آیا خدایی دیگر مانند پول، شهوت، مقام، پست نبوده است.
وای بر من و شهادت بر رسول و ائمه طاهرین نیاز مبرم به تبعیت در همه مراحل زندگی در همه احوال را دارد و اینگونه نبودهام؛ وای برمن، و اما بعد در طول عمرم از زمانی که بیدار شدم اکثرا دنبال هیئت و منبرهای سخنرانی بودهام و دنبال کتابهای که سعادت و راه نجات باشد که شامل: کتابهای تاریخی، عرفانی، فلسفی، حدیثی و خاطرات شهدا و غیره ... بودهام. که نتیجهاش را برایتان در چند خط سیاه میکنم شاید یادگار برای دیگران بماند.