دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده شهید «سعید شاهی»
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل خانواده پاسدار شهید «سعید شاهی» از نیروهای هوافضای سپاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، بر تداوم رسیدگی همهجانبه به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور در منزل خانواده معظم پاسدار شهید سعید شاهی با آنان دیدار و گفتوگو کرد.
رضایی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، با اشاره به نقش برجسته نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از امنیت و اقتدار ملی گفت: رشادتها و جانفشانیهای فرزندان این مرز و بوم در خطوط مقدم دفاع از کشور، جلوهای از ایمان، اخلاص و عشق به ولایت است که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با تأکید بر لزوم تکریم مستمر خانوادههای شهدا افزود:بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران را وظیفهای الهی و انقلابی میداند و با تمام توان در مسیر رسیدگی به امور مادی و معنوی آنان گام برمیدارد.
پاسدار شهید سعید شاهی از نیروهای توانمند هوافضای سپاه بود که در پی جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه نظامی گرمدره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.