آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۸۸۳۵
۰۹:۴۷

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

یادداشت| عرقِ کارگر، خونِ ایثار است

به مناسبت فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه که به نام روز کارگر نام گرفته است، دکتر تبیریی سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران برای مخاطبان نوید شاهد نوشت: «ما به کسانی احترام می‌گذاریم که در میانه غبار و سختی، ایستادگی می‌کنند. کارگران، ایثارگرانِ بی‌صدا و شهدایِ خستگی در میدانِ ساختن هستند.»


مراسم گرامی‌داشت شهید «محمد بیگی» شهرستان قدس برگزار می‌شود

به گزارش نوید شاهد شهرستان‌های استان تهران، تبیریی سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت‌ماه  که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز کارگر نام گرفته است، نوشت:

کارگری تنها یک شغل نیست؛ یک مسیر است برای تمرینِ صبر و تیثار. هر کارگری که با خستگیِ جسم، بر خستگیِ روح غلبه می‌کند تا نانی حلال برای خانواده و جامعه بیاورد، در حقیقت راهی به سوی معنای شهادت گشوده است؛ شهادتِ خواسته‌های شخصی در راهِ خدمت به کل.

یازدهم اردیبهشت ماه که به روز قدردانی از کارگران سرزمینم ایران جان، نام گرفته را به همه همکاران تلاشگرم در این حوزه تبریک عرض می کنم.  تکاپو و حرکت چرخه مقدس خدمت رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران با همت بلند و دستان پرمهر کارگران در حوزه خدمات و پشتیبانی در جریان است.

ما به کسانی احترام می‌گذاریم که در میانه غبار و سختی، ایستادگی می‌کنند. کارگران، ایثارگرانِ بی‌صدا و شهدایِ خستگی در میدانِ ساختن هستند.

از درگاه خداوند متعال برايتان عزت، سلامتی و توفیق تداوم خدمت در این عرصه‌ مقدس را خواستارم.  

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه