مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید «سید اسماعیل یزدانمنش» در یاسوج

به گزارش نوید شاهد کهگیلویه وبویراحمد،«یدالله رحمانی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم چهلمین روز شهادت «سید اسماعیل یزدان منش» از شهدای جنگ تحمیلی سوم که در گلزار شهدا شهر یاسوج برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام و با اشاره به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در شرایطی که کشور در مسیر مذاکره قرار داشت، اظهار داشت: دشمنان با تصور خام خود گمان میکردند میتوانند ظرف ۴۸ ساعت با ترور فرماندهان، شهادت مردم بیدفاع و ایجاد آشوب داخلی، نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، اما ملت ایران با ایستادگی و اتحاد، این توطئه را خنثی کرد.
وی افزود: امروز ایران به عنوان یکی از قدرتهای برتر اقتصادی و نظامی جهان شناخته میشود و ملتهای دنیا به عظمت، اقتدار و عدالتخواهی وتوانمندی مردم ایران اذعان دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این پیروزی بزرگ نتیجه رشادت نیروهای مسلح، حضور گسترده مردم در صحنه و هدایتهای هوشمندانه مقام معظم رهبری است.
رحمانی با بیان اینکه مهمترین دستاورد جنگ رمضان، شکلگیری اتحاد مقدس میان مردم و مسئولان بود، گفت: این همدلی نشان داد که ملت ایران با توکل بر خدا، تکیه بر ارزشهای دینی و انسجام ملی میتواند در برابر هر قدرتی ایستادگی کند.
وی ابراز داشت: کشور ما در این جنگ دستاوردهای زیادی از جمله تسلط بر تنگه هرمز و ایجاد درامد پایدار در کنار ظرفیت نفت بدست اورد درحالی که دشمن حتی یک دستاورد نداشته است.
رحمانی بیان کرد: تنهایی ترامپ درجنگ رمضان نتیجه بزرگی ملت ایران است و نیروهای مسلح بااتحاد خود و تحت اوامر رهبر معظم انقلاب، انتقام خود را از آمریکا و اسراییل گرفتند.
این مسئول ایستادگی و شهادت قائد امت در محل کار خود را درسی همانند جدبزرگوارش امام حسین (ع) برای تمام دنیا دانست و گفت: دشمن در شناخت مردم ایران و رهبری این ملت ناکام بوده است.

ا
نتهای پیام