نیروهای ارتش و سپاه در میدان جنگ جانانه ایستادند

به گزارش نوید شاهد استان قزوین و به نقل از خبرنگار دفاعپرس از قزوین، محمد نوذری استاندار قزوین، در دیدار با سرتیپ دوم ستاد «علی کریمی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استانهای قزوین و زنجان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش، با قدردانی از همکاریها و تعاملات ارتش در استان قزوین اظهار داشت: روز ارتش، روز بزرگی است و یاد و خاطره شهدای ارتش بهویژه شهدایی که در طول جنگ ۱۲ روزه و ایام ماه رمضان از دست دادیم را گرامی میداریم.
ارتش و سپاه در میدان جنگ جانانه ایستادند
وی با اشاره به تحلیل دشمن درباره شرایط ایران افزود: دشمن تصور میکرد ایران شکننده است و با ایجاد فضاسازیهای مختلف و حتی پس از شهادت مقام معظم رهبری، نظام سیاسی کشور از بین میرود، اما در میدان دیدیم که نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه با قدرت و جانانه ایستادند.
استاندار قزوین ادامه داد: آمریکا از نظر نظامی قدرتی بزرگ به شمار میرود و در بسیاری از جنگها پیروز بوده است، اما در جنگ ۴۰ روزه با ایران دستاوردی نداشت و به اهداف خود نرسید، هرچند زیرساختهایی تخریب شد، اما دشمن نتوانست به اهداف مورد نظرش دست پیدا کند.
ارتش و سپاه در میدان جنگ جانانه ایستادند
نوذری با بیان اینکه اکنون در دوران آتشبس قرار داریم، اظهار کرد: امیدواریم این جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد، در این میان تلاشها و مجاهدتهای نیروهای ارتش در کنار هوافضا و سپاه در میدان نبرد قابل تقدیر است.
وی همچنین با گرامیداشت یاد فرمانده شهید ارتش، شهید موسوی، گفت: شهید موسوی از نخبگان ارزشمند کشور بود و یاد و خاطره او و همه شهدای ارتش را گرامی میداریم.
استاندار قزوین در ادامه به اقدامات دولت در مدیریت شرایط جنگ رمضان اشاره کرد و گفت: دولت در این وقایع همواره در کنار مردم بود و مردم نیز با حضور در خیابانها و در دست داشتن پرچم از نیروهای مسلح و مدافعان کشور حمایت کردند. دولت با مدیریت دقیق، از جمله تأمین کالاهای اساسی، پیشبینی نیازهای استراتژیک و فعالسازی ساختارهای مدیریت بحران، تلاش کرد آرامش و پشتیبانی لازم برای مردم فراهم شود و مردم در استان قزوین کمبودی را حس نکردند.
گفتنی است، احمدپور معاون سیاسی استاندار، حقلطفی معاون عمرانی استاندار، میرزایی معاون توسعه استاندار، طاهرخانی فرماندار قزوین، علیخانی مشاور سیاسی و اجتماعی استاندار، آقاعلی مدیرکل امنیتی و رحیمی مدیرکل حوزه استاندار در این دیدار نوذری را همراهی کردند.