تنها تصاویر به یادگار مانده از شهید «ابراهیم ادریسی»
شهید «ابراهیم ادریسی»، یادگار رضا و باشیخانم بیست و ششم اسفند ماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان کاشان چشم به جهان گشود. با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه اعزام شد و پس از دلاوریهای فراوان یست دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ با سمت فرمانده دسته در ابوقریب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. در ادامه تنها تصاویر به یادگار مانده از شهید را مشاهده میکنید.
به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران، شهید «ابراهیم ادریسی»، یادگار رضا و باشیخانم بیست و ششم اسفند ماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان کاشان چشم به جهان گشود. او تا چهارم ابتدایی درس خواند و در اداره راه سازی کار میکرد و سپس به عنوان یکی از نیروهای جان بر کف ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر بیست دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ با سمت فرمانده دسته در ابوقریب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر وی را در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند.