آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۷۷۴۲
۱۵:۴۷

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

مطیع ولایت فقیه باشید

شهید «شعبان شجاع» در قسمت اول وصیت‌نامه‌اش نوشت: «علت گرفتاری و تفرقه مسلمانان رها کردن ولایت فقیه است؛ و برای اینکه از این گرفتاری و بدبختی که سال‌های سال دامن گیر ما بوده نجات پیدا کنیم بایستی با تمام وجود از او پیروی کنیم.»


شهید

به گزارش نوید شاهد شهرستان‌های استان تهران، شهید «شعبان شجاع»، یادگار مهدی و جواهر (فوت ۱۳۹۹) یکم آبان‌ماه ۱۳۴۱ در روستای لزور شهرستان فیروزکوه چشم به جهان گشود. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته ادبیات درس خواند و دیپلم گرفت و سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در نهم مهر ماه ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به شهادت رسید. مزار یادبود این شهید گرانقدر در گلزار شهدای زادگاهش می‌باشد.

قسمت اول وصیت‌نامه شهید «شعبان شجاع» را در ادامه می‌خوانید:

آنچه را که بر خود لازم دیدم و خواستم بگویم این است که: نعمت بزرگی را که خداوند برای ما فرستاد، آن نعمت رهبری ما که توسط این نعمت از تاریکی‌ها و ظلمت‌ها نجات یافتیم و دشمنان خدا و اسلام را شناختیم و راه مبارزه با آنان را یافتیم و چنین سعادتی نصیب ما شد که اسلام را بشناسیم و در کفر و الحاد و فساد از دنیا نرویم و شهادت و مرگ را تولدی دیگر در جهت جاودانگی و سعادت می‌شویم انسان بداینم.

ولی فقیه که اگر از دستوراتش سرپیچی کنیم به همان دردی مبتلاً می‌شویم که قوم حضرت نوح (ع) و حضرت موسی (ع) گرفتار شدند و این را برای همیشه در ذهنتان داشته باشید که علت گرفتاری و تفرقه مسلمانان رها کردن ولایت فقیه است؛ و برای اینکه از این گرفتاری و بدبختی که سال‌های سال دامن گیر ما بوده نجات پیدا کنیم بایستی با تمام وجود از او پیروی کنیم.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه