آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۴۳۴۶
۱۲:۱۸

۱۴۰۴/۱۲/۲۱
فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدرضا نیلی»؛

انقلاب با الهام از فریاد‌های رسای رهبری به پیش می‌رود

شهید «محمدرضا نیلی»، در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «انقلاب اسلامی همچنان خروشان با الهام از فریاد‌های رسای رهبری امام، از جان گذشتگی‌های رزمندگان در جبهه‌ها و حضور فعال و یکپارچه امت حزب‌الله در صحنه به پیش می‌رود ...»


انقلاب با الهام از فریاد‌های رسای رهبری به پیش می‌رود

به گزارش نوید شاهد استان قزوین، شهید محمدرضا نیلی، بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۴۲، در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش حمدالله‌خان و مادرش ملکه‌السادات نام داشت، تا اول متوسطه در رشته تجربی درس خواند و پاسدار بود. وی سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. این شهید بزرگوار هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا نیلی:

بسم الله الرحمن الرحیمو خدمت برادر عزیز و گرامی بهرام خوئینی، پس از عرض سلام از خداوند متعال پیروزی و موفقیت شما را از خداوند متعال خواستارم. امید آن دارم که در انجام وظایف خود موفق باشی. سخنی چند با شما و دیگر برادران دارم که به عرض می‌رسد:

وظیفه ما در قبال خون پاک شهدا، انقلاب اسلامی همچنان خروشان با الهام از فریاد‌های رسای رهبری امام و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در جبهه‌ها و حضور فعال و یکپارچه امت حزب‌الله در صحنه به پیش می‌رود و از یک سو صدامیان کافر و متجاوز را در هم می‌کوبد و آنان را به گورستان تاریخ می‌ریزد؛ و از سوی دیگر هر روز لانه‌های عنکبوتی فساد و توطئه خائنین و منافقین کشف و توطئه‌های از ارباب دیکته شده آنان بر ملا و تمامی آنها به سزای اعمال خود می‌رسند و اما در کردستان! در کردستان هم به همت والای پیشمرگان کرد مسلمان جان برکف پاسداران و ارتش غیور ایران.

کلیه پایگاه‌های ابر جنایتکاران در هم کوبیده شده است و جز معدودی عناصر خائن که به لانه‌های تیمی خزیده‌اند. تمام آنها به درک و اصل گشته‌اند وما که توفیق آنها را پیدا نکردیم که با نثار خون خود در به ثمر و تداوم انقلاب سهیم باشیم.

باید کاری کرد که خدا و شهیدان، خداوند از ما خوشنود باشند و آن کار چیست؟ اگر برای کردستان که برای آزادی هر وجب خاکش و برای گرفتن هر تپه اش خون‌های پاکی ریخته شده است! اگر برای کردستان که سال‌ها ظلم و استبداد آریا مهر و بعد از آن جنایت گروهک‌ها آنان (مردم کردستان) در فقر مادی، فرهنگی شدید گرفتار گشته‌اند. اگر برای کردستان که برای ساخته شدنش اینقدر امام و مسئولین تاکید میکنند. کاری نکنیم و همچنان بی تفاوت از کنارش بگذریم بخدا قسم که مسئولیم و در فردای قیامت باید پاسخ گو باشیم! باید از زندگی راحت و خوش و از شهر آرام گذشت و با جان دل به این منطقه آمد تا شاید اجری برایمان نوشته بشود.


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه