خداوندا مرا در راه خود شهید بگردان

به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، شهید «حسین عسگری» نهم بهمن ماه ۱۳۴۲ در شهرستان کرمانشــاه به دنیا آمد. پدرش اسدالله بود و مادرش ماهی نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. شانزدهم اسفند ۱۳۶۳، در بمباران هوایی سرپل ذهاب بر اثر اصابت ترکش به ســر و شکم، شهید شــد. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
متن وصیت نامه شهید
به نام خداوندی که انسان را آفرید و تمام مخلوقات را مسخر و مطیع او کرد و درود فراوان به یگانه منجی عالم انسانها.
از خدا میخواهم که مرا در راه خودش شهید بگرداند و دوست ندارم که در رختخواب بمیرم. خدایا مرا تکه تکه از دنیا ببر دوست ندارم بدنم سالم بماندمی خواهم همچون علی اکبر حسین (ع) تا آخرین قطره از خونم بجنگم و پاره پاره شوم.
این وصیتنامه را وقتی مینویسم که شب است و غوغا و شور بچهها برای عملیات شروع شده و نیمه شب قرار است عملیات شود که همه خوشحال و عاشق دیدار مولایشان حسین (ع) و زیارت کربلا هستند و از همه طلب مغفرت و آمرزش میخواهند.
اگر کسی از من چیزی میخواهد از پدرم بگیرد و هر کس هر حقی به گردن من دارد حلال کند و این حقها زیاد است البته من به گردن کسی هیچ حقی ندارم و اگر هم داشته باشم میبخشم و از پدر عزیز و گرامیم میخواهم از حقی به گردن من دارند بگذرد.
از پدر و مادر زحمت کشم میخواهم از زحماتی که برای من کشیدهاند و من در قبال آنها هیچ خدمتی نکردهام حلال کنند و همچنین از خواهر بزرگم میخواهم بچههای خود را تربیت اسلامی کند. چون خواهرم، خواهر عزیزم شما مسئول هستید بچه هایت (صادق و حمید و احمد و حامد) امانت خدا هستند پیش شما و شما باید این امانتها را سالم به دست امانت دار خودش بدهید و از برادرم میخواهم که به پدرم و مادرم و خواهرانم احترام بگذارد که احترام آنها برای او واجب است و میخواهم گره گشای کار آنها باشید.
ضمنا" در آخر میخواهم کسی در عزا و فقدان شهادت من لباس و جامه سیاه نپوشد، زیرا من حلال نمیکنم و نخواهم کرد، چون شهادت، زندگی است. کسی که شهید شود مقامش والاست و جبهه رفتن من به خاطر اسلام و علاقه به قرآن و وطن و دفاع از آب و خاک کشور اسلام است و در آخر میخواهم که همگی پیرو اسلام باشید و نگذارید به شما و اسلام صدمه بزنند.
انتهای پیام/