آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۳۷۸۴
۱۶:۳۱

۱۴۰۴/۱۲/۱۶
وصیت نامه شهید «حسین عسگری»

خداوندا مرا در راه خود شهید بگردان

شهید «حسین عسگری» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: از خدا می‌خواهم که مرا در راه خودش شهید گرداند و دوست ندارم که در رختخواب بمیرم.


خداوندا مرا در راه خود شهید بگردان
به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، شهید «حسین عسگری» نهم بهمن ماه ۱۳۴۲ در شهرستان کرمانشــاه به دنیا آمد. پدرش اسدالله بود و مادرش ماهی نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. شانزدهم اسفند ۱۳۶۳، در بمباران هوایی سرپل ذهاب بر اثر اصابت ترکش به ســر و شکم، شهید شــد. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
متن وصیت نامه شهید
به نام خداوندی که انسان را آفرید و تمام مخلوقات را مسخر و مطیع او کرد و درود فراوان به یگانه منجی عالم انسانها.
از خدا می‌خواهم که مرا در راه خودش شهید بگرداند و دوست ندارم که در رختخواب بمیرم. خدایا مرا تکه تکه از دنیا ببر دوست ندارم بدنم سالم بماندمی خواهم همچون علی اکبر حسین (ع) تا آخرین قطره از خونم بجنگم و پاره پاره شوم.
این وصیتنامه را وقتی می‌نویسم که شب است و غوغا و شور بچه‌ها برای عملیات شروع شده و نیمه شب قرار است عملیات شود که همه خوشحال و عاشق دیدار مولایشان حسین (ع) و زیارت کربلا هستند و از همه طلب مغفرت و آمرزش می‌خواهند.
 اگر کسی از من چیزی می‌خواهد از پدرم بگیرد و هر کس هر حقی به گردن من دارد حلال کند و این حق‌ها زیاد است البته من به گردن کسی هیچ حقی ندارم و اگر هم داشته باشم می‌بخشم و از پدر عزیز و گرامیم می‌خواهم از حقی به گردن من دارند بگذرد.
 از پدر و مادر زحمت کشم می‌خواهم از زحماتی که برای من کشیده‌اند و من در قبال آنها هیچ خدمتی نکرده‌ام حلال کنند و همچنین از خواهر بزرگم می‌خواهم بچه‌های خود را تربیت اسلامی کند. چون خواهرم، خواهر عزیزم شما مسئول هستید بچه هایت (صادق و حمید و احمد و حامد) امانت خدا هستند پیش شما و شما باید این امانت‌ها را سالم به دست امانت دار خودش بدهید و از برادرم می‌خواهم که به پدرم و مادرم و خواهرانم احترام بگذارد که احترام آنها برای او واجب است و می‌خواهم گره گشای کار آنها باشید.
ضمنا" در آخر می‌خواهم کسی در عزا و فقدان شهادت من لباس و جامه سیاه نپوشد، زیرا من حلال نمی‌کنم و نخواهم کرد، چون شهادت، زندگی است. کسی که شهید شود مقامش والاست و جبهه رفتن من به خاطر اسلام و علاقه به قرآن و وطن و دفاع از آب و خاک کشور اسلام است و در آخر می‌خواهم که همگی پیرو اسلام باشید و نگذارید به شما و اسلام صدمه بزنند. 
انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه