ایمان، نیکی و آرزوی بهشت
به گزارش نوید شاهد مازندران، شهید «نورعلی تقی زاده» متولد ششم مهر ماه ۱۳۴۶، در شهرستان بابل به دنیا آمد. پدرش وهاب نام داشت و تا مقطع ابتدایی درس خواند و سرانجام در تاریخیازدهم اسفند ماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید پیکر بزرگوار این شهید در گلزار شهدای کاشیکلا به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید گرانقدر «نورعلی تقی زاده»:
من به عنوان یک فرد مسلمان و به حکم وظیفه شرعی و الهی که داشتم قدم در این راه نهادم خداوند بزرگ را شکر میکنم که چنین سعادتی نصیب من کرد و چنین رهبری در جلو راهم قرار داد و ذرهای نور ایمان در من روشن نموده تا خود و خدای خود را بشناسم. اکنون که در میان شما نیستم و خداوند لیاقت شهادت را نصیب من کرد من به جبهه میروم به امید اینکه به برکت این سپاهیان محمد (ص) این دشمنان اسلام به یاری الله از پای در آوریم و این انگلها که جلو پیشرفت اسلام و صدور انقلاب را گرفتهاند از سر راه انقلاب برداریم تا انقلاب را صادر کنیم و زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) خواهیم شد. انشاالله
پدر و مادر جانم! میدانم اگر من کشته شوم برای شما دردناک است ولی چه میشود کرد دین خدا در خطر است و در ضمن من هم که مال خدا هستم پس مرا حلال کن تا، چون پرندهای آزاد در آسمان آرزوهایم پرواز کنم مرا حلال کن تا خدایم مرا ببخشد اگر کشته شدم مرا غسل ندهید، چون ننگ است برای کسی که معلمش حسین (ع) را غسل ندادهاند خودش را غسل بدهند پس کفن نپوشانیدم، چون حسین را کفن نپوشانیدن بر مزار گل نریزید زیرا چه انصاف است کسی را که رهبرش حسین را در میان نیزه و خنجر بیرون آوردند و بخاک سپردند بر مزارم گریه نکنید و اگر خواستید هم گریه کنید برای حسین گریه کنید و اینک با مردم بگویم.ای یاران! شما را بخدا سوگند که نکند امام خمینی را تنها رها کنید که به سقوط کشانیده خواهید شد و اگر رفتید تا ابد زیر دست کفار خواهیم بود.
همسر، پدر و مادر خوبم! اکنون که این وصیت نامه را برای شما مینویسم شاید خداوند بر من رحم نماید و آرزویم برآورده شود و شهادت را در آغوش بگیرم. شما خوب میدانید که هدفی جز اسلام ندارم هر چند نیکیهای شما را جبران ننمودم ولی مطمئن باشید که در آن دنیا در بهشت خوب خواهم بود و از خدا برایتان سعادت آرزو مینمایم اگر شهید شدم همنشین حسین و ائمه اطهار میباشم و هر قدر که کفار را بکشیم باز هم برای نجات اسلام است.
مادر و همسرم! هر شب جمعه کنار قبرم سوره حمد بخوانید من از شما نبودم بلکه امانتی بودم نزد شما. مرا قدرتی دیگر مافوق تمام نیروهاست بصورت امانتی نزد شما گذاشته بود حالا از شما امانت خود را پس شما ناراحت نباشید بلکه باید خوشحال باشید که این امانت را به خوبی و به نحو احسن به صاحب اصلی اش برگردانیدهاید؛ و وصیتی به ملت غیور ایران! از شما میخواهم که حافظ و پشتیبان ولایت فقیه این جمهوری اسلامی و روحانیت اصلی و ادامه دهندگان راه شهیدان باشید.
به برادران باسوادم توجیح میکنم که یک لحظه از امام غفلت نکنند. پیرو فرمان امام باشید که اگر امام از شما راضی بود بطور حتم امام زمان از شما راضی است و اگر امام زمان راضی باشد خدا از شما راضی است و شما جزو جندالله و لشکریان امام زمان هستید.
برادرم تو وارث لباس رزمم میباشی. تو باید تداوم بخش راه تمام شهیدان باشی.
خواهرم! حجاب تو سنگر اسلام است.
همسرم! زینب وار ناملایمات دست و پنجه نرم کن و همچون زینب بردبار باش.
انتهای پیام/