محافل انس با قرآن شهیدان غریب به ایستگاه هفدهم رسید محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بینالمللی کشوری در گیلان برگزار می شود
محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بینالمللی کشوری و فعالین فرهنگی و دانش آموزان در مسجد قدس رشت برگزار شد.
نویدشاهدگیلان: محفل انس با قرآن کریم پیش از ظهر امروز به مناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر با حضور اساتید برجسته بینالمللی کشوری و دانش آموزان در مسجد قدس رشت برگزار شد.

حجتالاسلاموالمسلمین ستار علیزاده با اشاره به هجمههای فرهنگی در فضای مجازی به انقلاب اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم فضای آلوده و شایعاتی که دشمنان انقلاب در محیط مجازی ایجاد میکنند این دستاوردها را از بین ببرد.
وی با اشاره به ورود مغبوض و کینه آلود دشمنان در فضای بیان کرد: دانش آموزان به یاد با فعالیتهای خود در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی مانع از کمرنگ شدن دستاوردهای انقلاب و قرآن شوند.
مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه به برکت قرآن آمریکا جرئت نداردبه ملت ایران نگاه چپ کند افزود: هر یک از دانش آموزان یک بمب اتمی قرآنی هستند که دشمنان از آنان میهراسند.
علیزاده با اشاره به دستاوردهای علمی پس از انقلاب اسلامی گفت: ازجمله دستاوردهای انقلاب افزایش رتبه علمی، انرژی اتمی، پیشرفت هوافضا و تولید بنزین داخلی است که پیش از انقلاب از آن برخوردار نبودیم.
وی برگزاری مجالس و محافل قرآنی را نیز از دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف قاریان تعلیم، ترویج، تبلیغ و آموزش قرآن است.
مدیرکل اوقاف گیلان با تأکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان با مبانی قرآنی گفت: باید انجمن دانش آموزان و یاوران وقت مجموعه قرآن به دستور مدیرکل آموزشوپرورش گیلان در آموزشوپرورش تشکیل شود/فارس