مراسمی با محوریت تجدید بیعت با رهبر سوم انقلاب، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، شامگاه یکشنبه ۳۰ فروردین در میدان نجفیه شهرستان زاوه خراسان رضوی برگزار شد.
در چارچوب برنامههای هفته بهزیستی، مسئولان شهرستان زاوه با حضور در منزل شهید حسن احمدی، ضمن تجلیل از مقام والای ایثار، بر استمرار ارتباط و تکریم خانوادههای معظم شهدا تأکید کردند.