برای نخستین بار با برنامه ریزی کلان فرهنگی در استان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت : در هفته شهید یک هزار و ۴۰۰ برنامه با محتوای فرهنگی ایثار و شهادت در گلستان برگزار خواهد شد .

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان طی نشستی با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه  از 16 تا 22 اسفند مراسم هفته شهید در گلستان برگزار خواهد شد ، اظهارکرد: امسال بنیاد شهید استان گلستان برنامه های متفاوتی را برای این روز که روز تاسیس بنیاد شهید است برگزار خواهد نمود .

وی ادامه داد: در این روز باید برنامه ها به گونه ای اجرا شود که فضای شهر و استان به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برود .

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان تصریح کرد: برنامه ریزی هایی انجام شده است که با وجود گستردگی برنامه ها دستگاه های اجرایی نیز برای اجرای برنامه ها در این هفته همکاری نمایند و در همین جهت برنامه هایی برای اجرا به آنها ارائه شده است .

وی در ادامه با بیان اینکه 1938 مادر شهید و 980 همسر شهید در استان تحت پوشش بنیاد شهید هستند ، افزود : در جهت نکوداشت و تکریم این عزیزان همایشی در روز (19 اسفند) برگزار خواهد شد .

0011 1

فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه 140 عنوان برنامه در استان برنامه ریزی شده است ، تصریح کرد: در مجموع در سطح استان بیش از 1400 برنامه در هفته شهید اجرا خواهد شد .

وی تقدیر از برنامه سازان فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت را یکی از برنامه های هفته شهید دانست و خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه های فرهنگی متعددی اجرا خواهد شد که روز20 اسفند برنامه ای با حضور خانواده های شهداء در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان در ادامه به برگزاری یادواره شهدای بانوان در گلستان اشاره کرد و گفت : یادواره 36 هزار شهید دانش آموز در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد و استان گلستان نیز یادواره 320 شهید دانش آموز در راستایس اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان برگزار خواهد شد .

وی  با اشاره به اینکه در این هفته 2 میلیون پیامک با موضوع شهداء ارسال می شود ، خاطرنشان کرد : 145 جانباز بالای 70 درصد در استان داریم که بنیاد شهید برای هر نوع خدمات دهی به این عزیزان آمادگی دارد .

0011 5

فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه 13 هزار جانباز در استان تحت پوشش بنیاد شهید گلستان هستند ، اذعان داشت: بنیاد شهید جلساتی را برنامه ریزی کرده تا به صورت فصلی با حضور شهدای زنده برگزار شود و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی نمائیم.

وی ادامه داد: شهداء متعلق به همه اقشار هستند و امیدوارم همه دستگاه های اجرای این احساس وظیفه را در خصوص شهداء داشته باشند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ، گفت : تئاتر خیابانی " شانه های به وسعت دو کوهه " از روز 17 اسفند تا 22 اسفند در پارک شهر گرگان و تالار فخرالدین اسعد گرگانی، آیین مهمانی لاله ها روز پنچشنبه بیستم اسفند ، دعوت خانواده های شاهد و ایثارگر برای فیلم سینمایی P22، بازدید دانش آموزان شاهد و ایثار از مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، گردهمایی مسئولان حسینه های شهید در استان که 45 حسینه و تجلیل از مسئولان آنها و آمادگی برای تولید کتاب تخصصی ، تصویری از دیگر برنامه های هفته شهید در استان است.

0011 2

0011 6

 انتهای پیام/به نقل از گلستان ما

برچسب ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده استان ها
عکس
تازه های نشر
اخبار برگزیده