طالع زاری خبر داد:
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: «چند ستاره تا بهشت» در شبکه‎های اجتماعی مورد استقبال فراوان کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

به گزارش سایت نوید شاهد ؛ محمدعلی طالع‎زاری ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: «چند ستاره تا بهشت» حاوی 85 تراکت انیمیشن یک دقیقه‎ای خاطرات ایثارگران گلستان است که سال قبل تهیه و در بازار توزیع شد، اکنون نیز علاقه‌مندان می‎توانند تعدادی از این تراکت‎ها را در سایتhttp://www.aparat.com/chandsetare مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه خاطرات ایثارگران گلستان به تدریج روی شبکه ویدئویی قرار می‎گیرد، تصریح کرد: روزانه یک الی چهار تراکت در شبکه مذکور بارگذاری می‎شود تا مفاهیم ایثار و شهادت در قالبی جذاب و جدید در فضای مجازی منتشر شود.

بیش از 49 سایت اینترنتی سرداران شهید گلستان طراحی شد

این مقام مسئول بر لزوم بهره‎گیری از ظرفیت‎های فضای مجازی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد مردم ایران در حوزه فضای مجازی عضویت دارند باید از این فرصت برای ترویج مفاهیم ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه به درستی استفاده شود که معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا اقدامات خوبی انجام داده و در دستورکار دارد.

طالع‎زاری از طراحی بیش از 49 سایت اینترنتی سرداران شهید گلستان خبر داد و گفت: نخستین سایت مادر شهید در کشور به نام فاطمه رحیم‎اربابی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه باید از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم و تهاجم دشمن دفاع کرد، افزود: ترویج مفاهیم ایثار و شهادت بهترین راهبرد در مقابله با جنگ نرم است.

معاون فرهنگی و امور احتماعی بنیاد  شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه فرهنگ برگرفته از تفکرات، ایمان و آرمان‎های یک ملت است، ابراز کرد: مبانی فرهنگ یک جامعه را تفکرات و ایمان یک جامعه می‎سازند و این عناصر است که یک جامعه را شجاع، غیور یا سرافکنده و ذلیل می‎کند.

طالع‎زاری با تاکید بر اینکه نباید از رشد و پرورش فرهنگی در جامعه اسلامی غفلت شود، یادآور شد: فرهنگ باید به درستی در جامعه تبیین شود تا در برابر توطئه‎های دشمن همچون دیواری مستحکم عمل کند.

وی نقش رسانه‎ها را در ترویج مفاهیم ایثار و شهادت مهم خواند و خواستار تلاش جدی‎تر اصحاب رسانه استان در این حوزه شد./فارس

 

برچسب ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده استان ها
عکس
تازه های نشر
اخبار برگزیده